Czy Amerykanie są gotowi rozwiązać ciężar narodu ad

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Dane z krajowego sondażu z 2011 r. Wskazują na to, jak bardzo amerykańskie opinie różnią się w kwestii odpowiedzialności wielosektorowej. W 7-stopniowej skali, gdzie nie jest w ogóle odpowiedzialna , a 7 jest całkowicie odpowiedzialna , idea zajmująca się problemami wagi otyłych dzieci to wspólna odpowiedzialność za nas wszystkich w społeczeństwie uśredniona 4,33 (patrz wykres). Poglądy te różniły się w zależności od politycznej ideologii respondentów, a konserwatyści oferowali najniższe oceny za wspólną odpowiedzialność. Respondenci przypisywali jeszcze mniej odpowiedzialności rządom federalnym, stanowym i lokalnym. Wszyscy respondenci, niezależnie od ich politycznego światopoglądu, wierzyli, że rodzice ponoszą główną odpowiedzialność za zajmowanie się otyłością u dzieci. Niestety, takie publiczne przekonania na temat otyłości sprawiają, że komunikaty zapobiegawcze są narażone na kontruderzenie o osobistej odpowiedzialności, takie jak niedawny zarzut przez Centrum Wolności Konsumentów, że IOM dołączyła do grona opiekunek do żywności . W ostatnim dziesięcioleciu przeprowadzono rygorystyczne badania oceniające w celu zidentyfikowania skutecznych interwencji i strategii walki z otyłością. Potrzebny jest podobny wysiłek badawczy, aby zidentyfikować skuteczne strategie komunikacyjne, które zachęcą społeczeństwo do zaakceptowania bazy dowodów dotyczących środowiskowych uwarunkowań otyłości i konieczności zbiorowej reakcji. Raport IOM może pomóc przyspieszyć ten proces, biorąc pod uwagę szerokie uznanie kluczowego znaczenia środowisk komunikacyjnych w zapobieganiu otyłości i jej wezwaniu do trwałego, solidnego programu marketingu społecznościowego, który równoważy wiadomości indywidualnie i środowiskowo.
W raporcie uznano także, że strategie i komunikaty dotyczące zapobiegania otyłości powinny unikać nieświadomego piętnowania piętnowania na masę ciała, stwierdzając, że przypadku zaradzenia epidemii otyłości nie można dokonać kosztem osób otyłych . Opinia publiczna dane podkreślają tę obawę. Kompleksowy przegląd opisuje stygmatyzację skierowaną do otyłych dzieci przez ich rówieśników, rodziców, wychowawców i innych jako wszechobecny i często nieubłagany , co prowadzi do tego, że dzieci te cierpią na poważne konsekwencje psychologiczne, społeczne i zdrowotne.3 Pozornie nieszkodliwe działania mające na celu zapobieganie otyłości mogą prowadzić do do zwiększenia stygmatyzacji, jeśli wzmocnią silnie zakorzenione pojęcie osobistej lub rodzicielskiej odpowiedzialności za walkę z otyłością.
Programy motywacyjne na przykład w miejscu pracy mogą zwiększać stygmatyzację poprzez etykietowanie lub karanie pracowników z nadwagą i otyłością lub poprzez podkreślanie zmian zachowań bez uwzględniania czynników środowiskowych, które znajdują się poza kontrolą danej osoby4. Podobnie kampanie medialne z indywidualnymi wyobrażeniami osób z nadwagą mogą mieć niezamierzone skutki. Reklamy dotyczące profilaktyki otyłości, które pojawiły się w Gruzji w 2011 r., Przedstawiające surowe obrazy otyłych dzieci, zostały wyciągnięte po tym, jak krytycy twierdzili, że ich wizerunek może zwiększyć piętno związane z otyłością i wstydem odczuwanym przez otyłe dzieci. Chociaż takie kampanie mają na celu podniesienie świadomości społecznej i zaniepokojenie otyłością u dzieci, mogą zaryzykować wzrost winy i stygmatyzacji, co może wymagać więcej badań empirycznych.
Raport IOM kończy się nadzieją, że zwiększona świadomość potencjalnie katastrofalnych konsekwencji wysokiego odsetka otyłości w Stanach Zjednoczonych ze strony opinii publicznej i liderów w wielu sektorach społeczeństwa będzie służyć jako główny katalizator dla realizacji jej celów. zalecenia
[podobne: borówka amerykańska sadzonki, laparoskopia endometrioza, Kabiny Sanitarne ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: borówka amerykańska sadzonki Kabiny Sanitarne laparoskopia endometrioza