The Road Ahead for Affordable Care Act ad

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Od czasu przejścia ACA wzrosły innowacje systemu opieki zdrowotnej – dynamika, która zostałaby podważona negatywnym orzeczeniem Trybunału. Największa zmiana dotyczy Medicaid. ACA wymagało, aby Medicaid służył prawie wszystkim legalnym rezydentom o dochodach poniżej 138% federalnego poziomu ubóstwa. Teraz państwa nie będą ryzykować utraty funduszy federalnych, jeśli zdecydują się nie rozszerzać swoich programów Medicaid. Trybunał uznał, że Kongres stoi w obliczu ograniczeń jego uprawnień do nakłaniania państw do przyjęcia kategorycznie nowych zobowiązań Medicaid. Decyzja ta rodzi nowe wątpliwości w dynamicznej relacji między państwami a rządem federalnym w odniesieniu do programów pomocy społecznej. Stwarza to również nową nierówność w systemie opieki zdrowotnej: do 2014 r. Wszyscy Amerykanie będą mieli zagwarantowany dostęp do przystępnego cenowo ubezpieczenia zdrowotnego, z wyjątkiem osób dorosłych, których dochody są poniżej poziomu ubóstwa, którzy wcześniej nie kwalifikowali się do programu Medicaid (osoby o dochodach od 100 do 138% ubóstwa; poziom będzie mógł uzyskać pokrycie za pośrednictwem giełd ubezpieczeniowych) .2
Po wyroku niektórzy gubernatorzy republikańscy ogłosili zamiar podjęcia decyzji o rozszerzeniu Medicaid. Ta reakcja nie jest zaskakująca w dzisiejszym, upolitycznionym środowisku przedwyborczym. Bardziej wymowne będą wyroki wydane po wyborach. Państwa mają silne zachęty ekonomiczne do ekspansji Medicaid, ponieważ rząd federalny zapłaci 100% kosztów ekspansji między 2014 a 2016 r. Do 2020 r. Udział federalny spadnie do nie mniej niż 90% – znacznie bardziej hojnie niż 50 do 83% rząd federalny bierze udział w tradycyjnym programie Medicaid i dziecięcym ubezpieczeniu zdrowotnym.
Chociaż postęp w kierunku pełnego wdrożenia ekspansji Medicaid zwolni z powodu orzeczenia, historia sugeruje, że zachęty finansowe ostatecznie przyciągną państwa. Chociaż Medicaid został utworzony w 1965 roku, na przykład Arizona nie przystąpiła do programu do 1982 roku. Ponieważ najbardziej oporni gubernatorzy prowadzą państwa z najbardziej nieubezpieczonymi mieszkańcami, ekspansja Medicaid niewątpliwie stanie się przedmiotem zażartych kontrowersji politycznych w tych jurysdykcjach. Lekarze, szpitale i inni zainteresowani mogą mieć wpływ na te wybory.
Niektórzy gubernatorzy obawiają się, że indywidualny mandat skłoni wielu obecnie uprawnionych, ale nie wyleczonych osób do zapisania się na Medicaid. Państwa otrzymają tradycyjny federalny od 50 do 83% udział w pokryciu w tych przypadkach, a ich zwiększone wydatki dodatkowo obciążą ich budżety. Nieporozumienia dotyczące tego, ilu takich osób się zapisuje, pomagają wyjaśnić szerokie rozbieżności w szacunkach kosztów dla stanów rozszerzania się Medicaid.
Większość państw musi nadal decydować o tym, czy uruchomić własną giełdę ubezpieczeń zdrowotnych, aby pomóc konsumentom i małym firmom w zakupie ubezpieczenia, czy pozwolić rządowi federalnemu na to. Państwa muszą wykazać dostateczny postęp do stycznia 2013 r. Lub amerykański Departament Zdrowia i Opieki Społecznej rozpocznie rozpoczynanie swojej zastępczej wymiany. Postęp był powolny: tylko 14 stanów i Dystrykt Kolumbii zezwoliły na tworzenie giełd. Jeśli ACA przetrwa w listopadzie ubiegłego roku, wiele opornych państw szybko ustanowi giełdy, zamiast poddać swoje rynki ubezpieczeniowe kontroli federalnej
[podobne: Dentysta warszawa, wkładki sfp, olejek tamanu ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: Dentysta warszawa olejek tamanu wkładki sfp